سبد خرید
0
سبد خرید شما خالی است.
ثبت سفارش در سایت آکواریوم کالا به منزله ی پذیرش تمامی مقررات فروش کالا بشرح زیر می باشد.
1-مسولیت ثبت صحیح نام-نام خانوادگی-استان-شهر-آدرس دقیق-شماره تلفن همراه -کد پستی و ایمیل برای جلوگیری از اختلال و تاخیر در ارسال سفارش به عهده خریدار است .همچنین کلیه اطلاعات هویتی ثبت شده افراد در این سایت محرمانه بوده و از این اطلاعات حفاظت می گردد.
2-کلیه محصولات فاقد هر گونه گارانتی بوده و آکواریوم کالا تعهدی مبنی بر ارایه خدمات گارانتی نخواهد داشت.اما جهت حمایت از حقوق خریداران تمامی محصولات حسب مورد پیش از ارسال مورد بررسی سلامت فیزیکی،تاریخ مصرف و صحت کارکرد تجهیزات برقی قرار میگیرد .
3- ثبت سفارش در آکواریوم کالا برای تمامی رده های سنی آزاد است و ثبت سفارش به معنی پذیرش تمامی مقررات خرید محصولات است.
4- سفارشات تهران از طریق پیک یا پست و سفارشات شهرستان توسط پست ارسال و شناسه پستی برای مشتری پیامک می شود..زمان تحویل سفارش در شهر تهران توسط پیک معمولا یک روز کاری و توسط پست بین 2 تا 7 روز می باشد.با توجه به ارسال شناسه مرسوله برای مشتریان، لذا پیگیری پستی سفارش به عهده ی مشتری می باشد و مسئولیت تاخیر شرکت پست به عهده آکواریوم کالا نمی باشد اما در موارد تاخیر تحویل بیش از 7 روز خریدار موظف است مراتب را در اسرع وقت به پشتیبانی اعلام و پس از ثبت، مورد مربوطه پیگیری و نتیجه به اطلاع خریدار محترم خواهد رسید.
با توجه به بیمه بودن مرسولات، خریدار باید هنگام دریافت بسته ی پستی که دچار صدمه،پارگی و یا آسیب دیدگی کارتن و یا لیبلهای پلمپ آن است در حضور مامور پست بسته را باز نموده و سلامت و تعداد محصولات موجود در بسته را با فاکتور کنترل نماید و در صورت کسری و یا آسیب دیدگی ،مورد با جزییات در صورت جلسه مامور تحویل ثبت گردد تا امکان پیگیری و دریافت غرامت وجود داشته باشد.در صورت عدم توجه خریدار به این نکته مسولیت جبران هرگونه خسارت وارده به مرسوله با آکواریوم کالا نبوده و بدلیل عدم پذیرش شرکت پست در چنین شرایطی خریدار متضرر خواهد شد.
5-هر گونه توهین و عدم رعایت شئونات کارشناسان بخش پشتیبانی سایت ممنوع بوده و منجر به عدم پیگیری درخواست خواهد شد.
6- در صورت ارسال محصول اشتباه که مشخصات کلی آن با سبد خریدار متفاوت باشد.خریدار موظف است بدون باز کردن بسته بندی و پلمپ محصول مراتب را به پشتیبانی اطلاع دهد .در چنین شرایطی بازگشت کالا به فروشگاه و ارسال محصول درخواستی مشتری امکان پذیر می باشد و در صورت ناموجود بودن محصول ، محصول جایگزین ارسال شده و یا وجه سفارش یا کالا عودت داده می شود.
*هزینه بازگشت کالا در مواردی که اشتباه از سوی فروشگاه باشد با ارایه رسید دارای مهر دفتر پستی توسط آکواریوم کالا پرداخت می گردد و ارسال مجدد سفارش رایگان است.همچنین اگر کالا دچار صدمه یا بسته بندی محصولرباز شده باشد خریدار مشمول پرداخت خسارت و هزینه های بازگشت و ارسال مجدد خواهد بود.بازگشت کالا به فروشگاه باید توسط پست سفارشی یا پیشتاز و یا پیک فروشگاه انجام پذیرد و فروشگاه از پرداخت هزینه تیپاکس،باربری،خودرو،آژانس،پیک های موتوری،تاکسی های اینترنتی معذور است. ضمنا امکان مراجعه حضوری خریداران به دفتر فروشگاه وجود ندارد.
7- در مواردی که محصول ارسالی برای مشتری دارای هیچگونه نقص یا ایراد فیزیکی یا عملکرد نباشد و خرید محصولی اشتباها از سوی خریدار صورت گرفته باشد و یا درثبت تعداد محصول دقت نشده باشد، مثلا بجای یک عدد پمپ هوا اشتباها دو عدد ثبت نماید.در صورت درخواست بازگشت محصول اشتباه خریداری شده ابتدا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و در صورت موافقت با مرجوع نمودن محصول مورد نظر به روش زیر عمل کنید:
بسته بندی محصول و لیبلهای پلمپ و کنترل کیفیت بسته بندی نباید باز شده باشد (محصول باید کاملا در حالت نو و آکبند باشد) و فاکتور به همراه محصول ارسال شود-بازگشت محصولاتی با بسته بندی صدمه دیده، باز شده باشد و یا لیبلهای کنترل کیفیت صدمه دیده اعم از هر گونه تاخوردگی-پارگی -خط خوردگی و… به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.محصول باید بخوبی و همانند زمانی که تحویل خریدار گردیده است بصورت ایمن و درست بسته بندی شود تا کاملا سالم به فروشگاه تحویل داده شود.هزینه بسته بندی صحیح مرسولات پستی نیز به عهده خریدار می باشد.
پرداخت هزینه ی ارسال جهت بازگشت محصولات به فروشگاه در مبدا به عهده خریدار است .فروشگاه در هنگام دریافت محصولات بازگشتی مبلغی به مامور پست یا پیک موتوری پرداخت نمی نماید.همچنین بازگشت کالا در چنین شرایطی توسط باربری و غیره امکان پذیر نمی باشد.
8- مبلغ محصولات بازگشتی طبق شرایط فوق طی 48 ساعت پس از دریافت محصول به شماره کارت ثبت کننده سفارش واریز می شود-ضمنا چنانچه مشمول کسر هزینه هایی باشد این مبالغ از مبلغ محصول کسر می گردد و مابقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
9- چنانچه محصولی در طی ارسال برای فروشگاه آسیب دیده و یا دارای کسری متعلقات بوده و یا بسته بندی یا لیبلهای کنترل کیفی آن باز ، پاره و یا مخدوش شده باشد ،علاوه بر عدم امکان عودت کالا ، ارسال مجدد محصول برای مشتری نیز مشمول پرداخت تمامی هزینه های ارسال مربوطه است.
10- در مورد سفارشات مشمول ارسال رایگان، در صورت بازگشت یک یا چند محصول و کاهش مبلغ فاکتور از سطح شمول ارسال رایگان، از مبلغ کالای بازگشتی سهم هزینه بسته بندی و هزینه کامل ارسال سفارش کسر خواهد شد و چنانچه مبلغ کالا کفایت نکند امکان بازگشت محصول وجود ندارد. اگر هدیه یا کد تخفیف همراه سفارش ارسال شده این موارد نیز باید عودت داده شود و همچنین کد تخفیف نیز باطل خواهد شد.
11- درخواست لغو سفارش در مرحله ی( ثبت سفارش )مشمول کسر هزینه ی کارمزد درگاه و هزینه انتقال وجه از مبلغ پرداختی خواهد بود و در وضعیتهای(آماده سازی )و یا (آماده ارسال )علاوه بر هزینه های فوق هزینه بسته بندی نیز کسر و مابقی عودت می گردد.سفارشات در وضعیت ( ارسال شده ) و یا سفارشاتی که از سوی فروشگاه به دفاتر پستی ارسال شده اند ،امکان لغو نخواهند داشت.
12- در صورت برگشت خوردن سفارشات ارسالی توسط پیک و یا پست بدلیل نقص آدرس یا کدپستی یا عدم حضور خریدار و یا عدم پیگیری خریدار از شرکت پست ، کلیه هزینه های ارسال اولیه و بازگشت به مبدا بر عهده خریدار می باشد و در صورت درخواست کنسل کردن سفارش و عودت وجه آن کلیه هزینه ها و خسارات شامل: کارمزد درگاه، هزینه انتقال وجه ،بسته بندی ،هزینه های ارسال و بازگشت سفارش از مبلغ سفارش کسر و مابقی مبلغ پس از 48 ساعت تنها به شماره کارت ثبت کننده سفارش واریز خواهد شد.
13- با توجه به تاخیر 24 تا 48 ساعته از سوی درگاههای پرداخت در واریز وجه سفارشات به حساب فروشگاه در صورت لغو سفارش، بازگشت مبلغ سفارش خریدار 48 ساعت بعد انجام می شود و به هیچ عنوان واریز فوری انجام نخواهد شد.
14- امکان اعمال تغییرات و اصلاح مفاد مقررات این سایت برای آکواریوم کالا در هر زمان محفوظ است.لذا مشتری موظف است در هر بار خرید شرایط و مقررات را مطالعه و سپس نسبت به تایید و ثبت سفارش اقدام نماید.
آکواریوم کالا
97/4/22